برای رفع مشکل با شماره 09388042626 تماس بگیرید.

بررسی هندزفری OnePlus Nord Buds 2

برای رفع مشکل با شماره 09388042626 تماس بگیرید.

بررسی هندزفری Oneplus Nord Buds 2

OnePlus با Nord Buds سال گذشته، که به طور کلی برخی از بهترین هدفون های بی سیم مقرون به صرفه در بازار هستند، میله بالایی را ایجاد کرد. آنها با قیمت بسیار پایین 399.00 DKK قیمت داشتند، اما صدای نسبتا واضح و مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می کردند که برای اکثر کاربران به اندازه کافی خوب است.

اکنون، کمی جلوتر از چرخه معمول عرضه سالانه، وان پلاس Nord Buds 2 را عرضه می کند. مدل جدید بسیاری از ویژگی های مشابه نسخه اصلی را دارد، اما چند تغییر کوچک ایجاد می کند و حذف نویز فعال (ANC) را به معادله اضافه می کند. با این حال، این با قیمت بالاتر 549.00 DKK ارائه می شود.

قیمت هندزفری OnePlus Nord Buds 2

 شرکت وان‌پلاس اخیراً هندزفری OnePlus Nord Buds 2 TWS را با قیمت ۳۶.۵ دلار وارد بازار هند کرد. قیمت هندزفری OnePlus Nord Buds 2 در بازار ایران معلوم نیست و در صورت موجود شدن اینه محصول در بازار ایران سایت ما نیز قیمت آن را در همین مقاله خدمت شما بزگواران اعلام خواهد کرد.

طراحی و سخت افزار هندزفری Oneplus Nord Buds 2

طراحی و سخت افزار هندزفری OnePlus Nord Buds 2

هندزفری OnePlus Nord Buds 2 ظاهر مناسبی دارد، اما OnePlus Nord Buds 2 ظاهری بسیار ملایم و جذابی دارد. همه چیز از لوگوی نامشخص OnePlus در بالای قاب گرفته تا قاب و هدفون تمام سفید (یا تمام مشکی) این محصول را خاص و جذاب کرده است اما خیلی هم شاید باب میل انان نباشد و با نظر بنده مخالف باشند. خواهشا نظرات خود را در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

مقاله پیشنهادی :  فال حافظ آنلاین
تست Oneplus Nord Buds 2

درب به طور قابل توجهی نازک تر از درب گوشی های دیگر است که من آزمایش کرده ام و با تکان دادن انگشت باز می شود. در واقع، هم Nord Buds 2 و هم کیس این حس بسیار توخالی و ارزان را دارند. مسلماً «سایر هدفون‌هایی» که من به آنها اشاره می‌کنم، هدفون‌های پرچم‌دار اپل، سامسونگ و بوز هستند که قبلاً بررسی کرده‌ام

خب در مورد ظاهر هندزفری OnePlus Nord Buds 2 به انداز کافی به شما اطلاعات دادیم . بیایید به سم سخت افزار این هندرفری صبحتکنیم. Nord Buds 2 بسیار سبک با 4.7 گرم در هر است غنچه، و با وجود ظاهر دست و پا چلفتی آنها با ساقه های چاق، خیلی راحت در گوشم جا می شوند. سه اندازه نوک سیلیکونی موجود است، اما محیط استاندارد از همان ابتدا برای من مناسب است. شارژ از طریق USB-C انجام می شود و شارژ بی سیم وجود ندارد.

ویژگی ها، ANC و صدا هندزفری OnePlus Nord Buds 2

شما هدفون را از طریق یک صفحه لمسی کوچک در قسمت بیرونی کنترل می کنید که از فشار پشتیبانی می کند. دکمه‌های کنترلی می‌توانند کارهای معمول را انجام دهند: می‌توانید صدا را شروع یا مکث کنید و برای جابجایی بین حالت ANC یا شفاف، آن را فشار دهید. این هدفون همچنین دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب است، بنابراین می توانید بدون نگرانی از آنها در زیر باران استفاده کنید. OnePlus اندازه باتری داخل هدفون‌ها را اعلام نمی‌کند، اما تبلیغ می‌شود که با یک بار شارژ و با روشن بودن ANC پنج ساعت دوام می‌آورند و در آزمایش من بسیار خوب ماندگار شد. کیس 5.5 شارژ دیگر برای حدود 27 ساعت کل زمان گوش دادن با ANC روشن اضافه می کند.

مقاله پیشنهادی :  فال حافظ آنلاین
Oneplus Nord Buds 2

و شما می خواهید ANC را روشن بگذارید زیرا من متوجه شدم که مهر و موم نوک سیلیکونی به طور طبیعی صدا را به اندازه سایر هدفون ها مسدود نمی کند. اما همانطور که قبلاً چندین بار اشاره کردم، ANC در اینجا واقعاً کاربردی است. این تقریباً به اندازه ANC در AirPods Pro 2 اپل یا حتی Nothing Ear 2 قوی نیست، اما تقریباً با ANC در Jabra’s Elite 4 در حدود DKK 750 و کمی عقبتر از OnePlus Buds Pro 2 در DKK 1,399.00 است . که به اندازه کافی خوب است که بسیاری از صداهای فرکانس پایین را حذف کند و حداقل صداهای فرکانس بالا را کاهش دهد. کافی است آن را در یک کافی شاپ پر سر و صدا بپوشم و کمی آرامش بیشتری داشته باشم. حالت شفاف نیز عالی است. همانطور که قول داده بود، صدا را به داخل می‌دهد، اما صدای انسان می‌تواند در محیط‌های بیرونی خفه شود.

Nord Buds اصلی با توجه به قیمت، کیفیت صدای باورنکردنی را ارائه می دهد. در حالی که من مطمئن هستم که آنها هرگز قصد نداشتند استانداردهای شنوندگان بسیار دقیق را رعایت کنند، اکثر مردم از صدای آنها راضی خواهند بود. Buds 2 از جایی که نسخه‌های اصلی متوقف شد ادامه می‌یابد و در واقع تنها ضعف قابل‌توجه نسخه اصلی را بهبود می‌بخشد: بیس.

OnePlus محفظه صدا را دوباره طراحی کرد و به Nord Buds 2 باس طبیعی بیشتری داد و تا حدودی وضوح متوسط ​​​​را بهبود بخشید. در حالی که شما هنوز باید برنامه همراه HeyMelody را باز کنید تا یک پیش‌تنظیمی از پیش‌تنظیمات پایه را انتخاب کنید یا تنظیمات EQ خود را سفارشی کنید و سپس ویژگی جدید BassWave را تقویت کنید، Nord Buds 2 در واقع می‌تواند بخشی از آن را به شما بدهد که نسخه اصلی نمی‌تواند ارائه دهد. .

مقاله پیشنهادی :  فال حافظ آنلاین

نرم افزار

OnePlus Nord Buds 2 از همان برنامه همراه HeyMelody موجود در iOS و Android استفاده می‌کند، و سفارشی‌سازی کنترل معمولی را ارائه می‌کند (برای مثال، به جای جابجایی بین ANC/Transparent، می‌توانید یک فشار طولانی را برای فعال کردن دستیار Google یا سیری تغییر دهید) .

Nord Buds 2 به عنوان هدفون مقرون به صرفه، عملکردهای خاصی مانند صدای فضایی ندارد، اما می توانید از هدفون برای کنترل شاتر دوربین گوشی هوشمند خود استفاده کنید. یک حالت بازی نیز وجود دارد که قرار است تأخیر را کاهش دهد، اما من واقعاً در آزمایش خود چنین چیزی را ندیدم.

آیا هندزفری OnePlus Nord Buds 2 ارزش خرید دارد ؟

Oneplus Nord Buds 2

Nord Buds 2 مانند نسخه های اصلی، ارزش بسیار خوبی با قیمت فقط 549.00 کرون کرونه ارائه می دهد. کیفیت صدا بسیار نزدیک تر از آنچه که باید باشد به محدوده قیمتی 1000-1500 DKK است، و ویژگی هایی را که اکثر مردم به آن نیاز دارند ارائه می دهند. بدون تعدادی از امکانات لوکس مانند اتصال چند نقطه ای، تشخیص در گوش یا شارژ بی سیم.

به غیر از مواردی که به دنبال ویژگی خاصی، کیفیت صدای در سطح دوستداران صوتی یا تناسب متفاوت هستید، Nord Buds 2 احتمالاً یکی از بهترین هدفون ها در محدوده قیمتی خود است.

مواد مثبت محصول

  • ANC عملکردی در این محدوده قیمت بسیار نادر است
  • اتصال پایدار
  • سبک و راحت برای پوشیدن

مواد منفی محصول

  • طراحی ملایم
  • پنج ساعت عمر باتری خوب است
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا