برای رفع مشکل با شماره 09388042626 تماس بگیرید.

معرفی لپ تاپ ارزان برای دانشجویان

برای رفع مشکل با شماره 09388042626 تماس بگیرید.

راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی اقتصادی

به عنوان یک دانشجو، شما یک لپ تاپ خوب برای مطالعه می خواهید تا شانس خود را برای گذراندن دوره یا برنامه ای که در حال مطالعه هستید افزایش دهید. به عنوان یک دانش آموز که بخشی از وقت خود را با لپ تاپ می گذرانید، نیازمند خرید یک لپ تاب برای مطالعه با کارایی بالا هستید. 

پس بهترین لپ تاپ برای مطالعه کدام است؟ مهمترین چیز عملکرد است. با قطعات مناسب، لپ تاپ سریع تر می شود و پس از چند سال استفاده دچار مشکل نمی شود. چیز دیگری که مهم است عمر باتری است، همیشه نیاز به پریز برق برای لپ تاپ در دراز مدت باعث ایجاد مشکل میشود. 

از آنجایی که می دانیم اکثر دانش آموزان زمان لازم برای یادگیری اجزای مختلف و اینکه کدام پردازنده بهترین است را ندارند، لیستی از پنج لپ تاپ برتر برای تحصیل در سال 2023 تهیه کرده ایم. اگر لپ تاپ مطالعه ای مناسب خود را پیدا نکردید، ما همچنان امیدواریم که مقاله آموزنده باشد و دانش بهتری در مورد اینکه یک لپ تاب معمولی برای مطالعه چیست به دست آورده باشید. 

بهترین لپ تاپ برای مطالعات 2023

 

ایسر سوئیفت 3

بهترین لپ تاپ برای مطالعات 2023

معرفی لپ تاپ ارزان برای دانشجویان
 
  
 

Acer Swift 3 از نظر ما بهترین لپ تاپ برای دانشجو ها در سال 2023 است، این لپ تاپ دارای قطعات و مشخصات خوبی با قیمت مناسب است. صفحه نمایش این لپ تاپ 14 اینچی است که ما معتقدیم اندازه مناسب برای لپ تاپی است که برای مطالعه در نظر گرفته شده است، نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک. 

اگر با دقت بیشتری به اجزا نگاه کنیم، پردازنده AMD Ryzen 3 5300U را می یابیم که برای مطالعات بسیار خوب عمل می کند. هارد دیسک 256 گیگابایتی SSD این لپ تاپ را به یک کامپیوتر مطالعه فوق العاده سریع با فضا برای همه پروژه های شما تبدیل می کند. 

مقاله پیشنهادی :  خصوصی کردن پیج اینستاگرام

ابزار اصلی دانش آموزان لپ تاپ است و بنابراین عمر باتری خوب بسیار مهم است. این لپ تاپ مطالعه 12.5 ساعت عمر باتری کامل دارد، به عبارتی میتوانید بدون نگرانی با 50 درصد عمر باتری به کلاس بروید. اگر شب قبل فراموش کرده اید که لپ تاپ را شارژ کنید، نگران نباشید این لپ تاپ با قابلیت Fast charge، سریع شارژ می شود.

 

مک بوک ایر اپل 256 گیگابایت

بهترین مک بوک برای مطالعات 2023

بهترین لپ تاپ برای مطالعه
 
 
 

مک‌بوک ایر برای لپ‌تاپ‌ها مدت‌هاست که یک نماد بوده است، و این اتفاقی نیست. این لپ تاپ انتخابی فوق العاده ایمن است. هر استفاده ای که می کنید، این کامپیوتر شما را ناامید نمی کند زیرا قدرت و عملکرد قوی دارد. 

این لپ تاپ دارای تراشه Apple M1 با پردازنده هشت هسته ای است که کار با این لپ تاپ را سریع و آسان می کند. این پردازنده در ترکیب با هارد دیسک SSD 256 گیگابایتی از نظر سرعت به یک ترکیب عالی تبدیل می شود. 

از آنجایی که این یک مک‌بوک جدید است، اپل این لپ‌تاپ را با شناسه لمسی، پد لمسی فورس و صفحه‌نمایش شبکیه‌ای با Truetone ارائه کرده است. چیزی که این مک بوک را به بهترین لپ تاپ برای مطالعه تبدیل می کند، عمر باتری 18 ساعت کامل است. 

 

Lenovo IdeaPad 5 14ITL05

بهترین جایگزین برای مک بوک ایر

بهترین لپ تاپ مطالعه
 
 
 

Lenovo IdeaPad 5 14ITL05 را می توان به وضوح به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ برای مطالعات در سال 2023 طبقه بندی کرد.این لپ تاپ شباهت زیادی به Macbook air دارد و رقیب قدرتمندی برای آن است است. این لپ تاپ دارای قطعات و مشخصات فوق العاده ای است که در مواقعی که نیاز بسیار کاربرد خواهد داشت.

این لپ‌تاپ دارای پردازنده قوی Core i3 اینتل است که برای کارهای مدرسه عالی میباشد. صفحه نمایش 14 اینچی این لپ تاپ باعث می شود که هم قابل حمل بوده و هم کار با آن آسان باشد. 

مقاله پیشنهادی :  قطع شدن سراسری اینستاگرام ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

عمر باتری این لپ تاپ 9 ساعت است و می توان آن را با یک پاوربانک معمولی شارژ کرد و این یعنی عمر باتری آخرین چیزی است که باید به آن فکر کنید. 

 

Apple Macbook Pro 13 اینچی M1 8 هسته ای

بهترین لپ تاپ برای مطالعه برای کسانی که بهترین ها را می خواهند.

بهترین لپ تاپ برای مک مطالعه
 

مک‌بوک ایر به دلیل قیمت پایین‌تر، انتخاب محبوبی در میان دانش‌آموزان و دانشجویان است، اما اگر می‌خواهید بیشتر هزینه کنید، می‌توانید آن را به مک‌بوک پرو ارتقا دهید. این لپ تاپ قطعا برای مطالعه کافی است و شما را ناامید نخواهد کرد. 

در مقایسه با Macbook air، پرو دارای 2 ساعت عمر باتری بیشتر و سخت افزار بهتری است که لپ تاپ را سریعتر می کند. یکی دیگر از مواردی که مک بوک ایر و پرو را متمایز می کند این است که پرو دارای یک نوار لمسی برای استفاده آسان تر صدا، روشنایی و … است. 

Macbook pro دارای یک دوربین HD facetime است که منجر به تماس‌های ویدیویی واضح‌تر می‌شود. این لپ‌تاپ همچنین دارای سه میکروفون با کیفیت است که باعث می‌شود جلسات و کلاس های آنلاین واضح‌تر از همیشه باشد. 

 

Acer Chromebook 314

بهترین کروم بوک برای مطالعه – گزینه ای ارزان تر و در برخی موارد انعطاف پذیرتر

بهترین کروم بوک برای مطالعه
 
  

Acer Chromebook CB315-3H یک کروم بوک است که در مقایسه با لپ تاپ های قدیمی قیمت بسیار مطلوبی دارد. این کروم بوک برای شما که عمدتاً نیاز به استفاده از لپ تاب برای یادداشت برداری و ذخیره اطلاعات مهم دارید، عالی است. 

بزرگترین مزیت کروم بوک قیمت آن است و برای کسانی که سیستم ساده تری می خواهند گزینه بهتری است. یک مزیت خوب دیگر آنتی ویروس بوده که در کارخانه نصب شده است. 

 

کدام لپ تاپ برای کارهای دانشجویی بهتر است؟

خرید یک لپ تاپ دانشجویی مسئله مهمی است و باید درست انجام شود. بنابراین خرید کامپیوتر مناسب برای کسانی که لپ تاب و قطعات آن را نمی شناسند دشوار است.

البته، ما فقط می‌توانیم جدیدترین لپ‌تاپ ایسوس را با اجزای جدید یا یک مک بوک کلاسیک توصیه کنیم. مشکل اینجاست که همه نمی توانند این لپ تاپ ها را بخرند یا به دنبال چیز دیگری هستند. بنابراین ما سعی می‌کنیم تا حد امکان فهرست کاملی از محصولات را تهیه کنیم تا بتوانید مناسب ترین لپ‌تاپ خود را پیدا کنید. زیرا بهترین لپ تاپ دانشجویی ازنظر شما ممکن است برای نظر دیگران کاملاً متفاوت باشد. بنابراین به خاطر داشته باشید که لپ تاپ برای چه مواردی استفاده خواهد شد.

مقاله پیشنهادی :  ریکاوری پیام های حذف شده دایرکت اینستاگرام instagram

اگر فقط می خواهید تجزیه و تحلیل کنید و یادداشت برداری کنید، یک لپ تاپ ارزان تر با حافظه زیاد به خوبی کار می کند. اما لپ‌تاپ‌های گران‌تر معمولاً عمر باتری طولانی‌تری دارند، صفحه‌ای که برای چشم‌ها ملایم‌تر است. 

چگونه لپ تاپ ها را تست می کنیم

نکته اصلی که برای پیدا کردن لپ‌تاپ‌ خوب باید بررسی کنیم، ویژکی های سخت افزاری آن هستند. اجزای خوب با قیمت مناسب به این معنی است که ما آن سیستم را در رتبه بالایی قرار می دهیم.

دومین موردی که بررسی میکنیم این است که سیستم مورد نظر توسط چه کمپانی و شرکت ساخته شده. ما برای بررسی، بیشتر از وب سایت های اصلی سوئدی و همچنین از وب سایت های خارجی که تخصصشان بیشتر است استفاده می کنیم. سپس همه بررسی ها را جمع آوری می کنیم تا نظر خود را در مورد آنچه مشتریان قبلی تجربه کرده اند شکل دهیم.

پیشنهاد سایت فراندروید

انتخاب سردبیر فراندروید

  • ایسوس مدل Zenbook Flip Q508
  • ایسوس مدل E410
  • ایسوس X413JA
  • الترابوک ایسوس VivoBook Flip 14 مدل TP401ma
  • ایسوس مدل X515eb
  • لنوو Yoga 6
  •  Asus مدل Vivobook Pro X14 N7400P
  • ایسر مدل Aspire A315

لیست بالا معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی و حتی کارمندی نیز می باشد. خیلی ممنون هستیم که مقاله ما را مطالعه کردید خواهشمدیم در قسمت کامنت نظرات و انتقالات خود را با ما بیان کنید. راستی بگوید به نظر شما بهترین لپ تاپ اقتصادی و ارزان برای کارمندان و دانشجویان کدام لپتاپ می باشد؟

چند ستاره داشت این مقاله ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا