برای رفع مشکل با شماره 09388042626 تماس بگیرید.

آموزش دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام

برای رفع مشکل با شماره 09388042626 تماس بگیرید.

چگونه اکانت تجاری اینستاگرام خود را غیرفعال کنیم؟

به هر دلیلی، گاهی اوقات لازم است حساب کاربری اینستاگرام خود را برای مدتی غیر فعال کنید. خوشبختانه، لازم نیست کل حساب اینستاگرام خود را حذف کنید تا عکس ها و ویدیو های خود را از دیگران مخفی کنید.

چه بخواهید یک حساب شخصی، شرکتی یا سازنده را مخفی کنید تا به شما در رفع نیازهای مخفیانه خود کمک کند، در این مقاله به طور خلاصه و گام به گام نحوه غیرفعال کردن حساب اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال کنید

غیرفعال کردن حساب کاربری در اینستاگرام به چه معناست؟

حساب غیرفعال شده با حساب حذف شده متفاوت است.

اکانت های غیرفعال شده اینستاگرام به سادگی قابل جست و جو نیستند و در طول مدت غیرفعال بودن حساب، توسط دیگر کاربران قابل مشاهده نیستند. همه تصاویر، کامنت ها، ویو و سایر فعالیت‌ها حفظ می‌شوند و دیگر قابل مشاهده نیستند.

اما در اکانت های حذف‌شده، برای همه کاربران، همراه با هر چیزی که در پیج وجود دارد، از بین میروند.

چرا ممکن است بخواهید یک حساب اینستاگرام را به طور موقت غیرفعال کنید؟

چند دلیل وجود دارد که چرا غیرفعال کردن حساب اینستاگرام خود برای مدت کوتاهی ممکن است برای شرکت شما مفید باشد. این موارد می تواند شامل موارد زیر باشد اما محدود به آنها نیست:

  • شرکت شما دچار تغییرات قابل توجهی مانند تغییر نام تجاری، ادغام یا فعالیت های دیگری است که می تواند بر تصویر عمومی شما تأثیر بگذارد و وضعیت آینده حساب های رسانه های اجتماعی شما ناشناخته است.
  • تیم رسانه‌های اجتماعی شما در حال طراحی یک استراتژی کاملاً جدید برای اینستاگرام هستند و شما تصمیم می‌گیرید در طول این فرآیند توسعه، محتوای قدیمی را عمومی نکنید.
  • کسب و کار شما چندین حساب برای اهداف مختلف یا توسط کارمندان مختلف در طول زمان باز کرده است، و شما در حال ادغام یا به دنبال تأیید رسمی هستید ، اما هنوز نمی خواهید آنها را حذف کنید.
  • این شرکت تصمیم گرفته است در حال حاضر از اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم استفاده نکند و نمی‌خواهد محتوای عمومی قابل مشاهده باشد، اما همچنین نمی‌خواهد با حذف حساب کاربری، نام کاربری خود را رها کند.
  • روابط عمومی منفی یا سایر رویدادهای ناگوار، شرکت را برای یک دوره موقت از اینستاگرام دور کرده است.
مقاله پیشنهادی :  قطع شدن سراسری اینستاگرام ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

دلیل شما برای غیرفعال کردن اکانت تجاری اینستاگرام خود هرچه که باشد، این فرآیند سخت نیست و وقتی که زمان بازگشت به پیج برسد، به راحتی قابل برگشت است.

چگونه اکانت تجاری اینستاگرام را غیرفعال کنیم

آفلاین کردن حساب کاربری برای مدت کوتاه فرآیند پیچیده ای نیست، اما متأسفانه نمی توان آن را از طریق برنامه های اینستاگرام اندروید یا iOS انجام داد.

در عوض، باید از طریق مرورگر تلفن همراه یا از طریق دسکتاپ به Instagram.com بروید. برای دسترسی به سایت می توانید این لینک را دنبال کنید .

توجه: اگر در حال خواندن این مقاله در دستگاه تلفن همراه خود هستید، با کلیک بر روی لینک بالا ممکن است برنامه اینستاگرام شما به طور خودکار باز شود. در عوض، می توانید سعی کنید لینک را مستقیماً در مرورگر تلفن همراه خود کپی و جایگذاری کنید. یا به صورت دستی تایپ کنید.

پس از ورود به حساب کاربری خود در دسکتاپ و با کلیک بر روی تصویر کوچک خود در گوشه سمت راست بالا، از صفحه پروفایل خود دیدن کنید. در اینجا می توانید بیوگرافی، پست ها و سایر مطالب صفحه خود را مشاهده کنید. در بالا صفحه، روی « Edit profile » کلیک کنید.غیرفعال کردن-ویرایش-پروفایل-اکانت-اینستاگرام

در صفحه بعدی، در سمت راست پایین، متن آبی رنگ، “Temporarily disable my account” را خواهید دید. اینستاگرام به طور طبیعی سعی می کنند این متن را کمی پنهان کنند، بنابراین ممکن است برای دیدن آن مجبور شوید به پایین صفحه بروید. اکانت اینستاگرام خود را به طور موقت غیرفعال کنید

پس از کلیک بر روی آن، از شما خواسته می شود که دلیلی برای غیرفعال کردن حساب خود ارائه دهید. شما باید یک دلیل را از لیست انتخاب کنید، پس از آن از شما خواسته می شود که رمز عبور خود را وارد کنید.

مقاله پیشنهادی :  ریکاوری پیام های حذف شده دایرکت اینستاگرام instagram

در انتها بر روی گزینه “Temporarily Disable Account” کلیک کنید، حساب شما ناپدید می شود!

برای لغو این کار و فعال سازی مجدد حساب اینستاگرام خود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوباره وارد حساب خود شوید. مهم است که تیم رسانه های اجتماعی شما از این موضوع آگاه باشند تا هرگونه ورود “تصادفی” باعث فعال سازی مجدد ناخواسته نشود.

نکته: اگر می خواهید تأیید کنید که حساب شما دیگر قابل مشاهده نیست، از یک کارمند بخواهید صفحه شرکت شما را با استفاده از حساب شخصی خود جستجو کند. غیرفعال کردن باید فوری باشد، اما اگر هنوز قابل مشاهده است، پس از 30-60 دقیقه دوباره بررسی کنید.

راه های جایگزین غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام

در بسیاری از شرایط، ممکن است جایگزین های بهتری برای غیرفعال کردن حساب اینستاگرام شما وجود داشته باشد.

چند راه برای انجام این کار عبارتند از: حذف برخی از محتوای ناخواسته یا قدیمی، حفظ نام تجاری خود با وجود سختی ها، یا صرفاً تجدید نظر در ارزش آن، اصلاح استراتژی خود و ایجاد حساب کاربری بزرگتر و بهتر از همیشه.

خصوصی کردن اکانت اینستاگرام

یک جایگزین ترکیبی برای غیرفعال کردن اینستاگرام این است که صفحه خود را به سادگی “خصوصی” کنید. این بدان معناست که فقط فالوورها می توانند محتوای شما را ببینند و هرکسی که می خواهد شما را فالو کند باید از شما اجازه بگیرد.

با این حال، حساب های تجاری اینستاگرام را نمی توان خصوصی کرد، بنابراین ابتدا باید آن را به یک حساب شخصی تغییر دهید.

این را می توان در مرورگر دسکتاپ یا برنامه تلفن همراه با دسترسی به تنظیمات حریم خصوصی خود انجام داد. در پایین صفحه حساب خود در تنظیمات، می‌توانید به سادگی روی «تغییر نوع حساب» ضربه بزنید.

مقاله پیشنهادی :  معرفی لپ تاپ ارزان برای دانشجویان

در مرورگر خود می توانید گزینه ای را در سمت چپ صفحه تنظیمات پروفایل خود پیدا کنید.تغییر به حساب شخصی اینستاگرام خود را غیرفعال کنید

متأسفانه، تغییر حساب تجاری اینستاگرام خود به یک حساب شخصی، بینش درون برنامه‌ای درباره محتوا و تبلیغات را نیز به‌طور غیرقابل برگشتی حذف می‌کند، بنابراین زمانی که واقعاً به‌دنبال یک فهرست تمیز هستید یا داده‌های شما واقعاً ضروری نیستند، بهتر است این کار را انجام دهید. می‌توانید هر زمان که بخواهید به یک حساب تجاری برگردید و حساب خود را یک بار دیگر عمومی کنید، اما با اطلاعات آماری جدید شروع خواهید کرد.

مزیت یک حساب خصوصی این است که برای تعمیرات اساسی طراحی عالی است. این فرصت را به شما می دهد که روی طراحی خود کار کنید، تصاویر خود را فیلتر کنید و نگهداری عمومی حساب را در زمان واقعی و درون برنامه ای انجام دهید. شما می توانید هر چقدر که دوست دارید آزمایش و تغییر دهید.

از سوی دیگر، یک اکانت نام تجاری با نمایه خصوصی ممکن است برای هر کسی که به طور تصادفی با آن برخورد کند کمی عجیب به نظر برسد، بنابراین بهتر است این کار سریع انجام شود، به خصوص اگر برند شما طرفداران زیادی داشته باشد. همچنین فالوورهای فعلی شما همچنان می توانند فعالیت شما را ببینند و اگر فالوور زیادی دارید، شاید غیرفعال سازی ارزش تجدید نظر داشته باشد.

نتیجه

مهم نیست دلیل شما برای غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام کسب و کارتان باشد، این فرآیند بسیار ساده و به راحتی قابل برگشت است.

به یاد داشته باشید که اگر از فیس لیفت برای مدیریت حساب(های) اینستاگرام خود استفاده می کنید، رمز دسترسی که اکانت غیرفعال شده اینستاگرام شما را متصل می کند منقضی می شود. پس از بازگشت به اینستاگرام، باید حساب را دوباره وصل کنید، اما این یک فرآیند کاملاً ساده است که فقط یک دقیقه طول می کشد.

چند ستاره داشت این مقاله ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا