برای رفع مشکل با شماره 09388042626 تماس بگیرید.

قوانین اینستاگرام 1402 instagram

برای رفع مشکل با شماره 09388042626 تماس بگیرید.

قوانین اینستاگرام 1402 Instagram

قوانین و محدودیت ‌های اینستاگرام در سال 1402

در این مقاله از سایت قصد داریم در مورد قوانین، و محدودیت های اینستاگرام با یک دیگر گفتگو کنیم اگر می خواهید اکانت اینستاگرام خود را ایمن نگه دارید، آگاهی از قوانین، محدودیت ها، و سیاست های اینستاگرام مانند لایک، کامنت، فالو، انفالو رعایت نکردن آخرین الگوریتم اینستاگرام، دستورالعمل و غیره بسیار مهم است که شما را از مسدود شدن حساب اینستاگرام شما جلوگیری میکند.

از سختگیرترین قوانین اینستاگرام  فروش مواد مخدر یا موارد جنسی مثبت 18+، مواردی هستند که اینستاگرام در مورد آنها بسیار حساس می باشد و بدون شک حساب کاربری افرادی که به قوانین پایند نیستند را مسدود میکند.

به عنوان یک کاربر اینستاگرام، باید از قوانین و محدودیت های اینستاگرام برای به دست آوردن تعامل بالا و جلوگیری از بن شدن آگاه باشید. ممکن است علاقه داشته باشید که زمان زیادی را در اینستاگرام بگذرانید و کارهای زیادی را به سرعت انجام دهید، اما به خاطر داشته باشید که ممکن است شما را مسدود کند! اگرچه برخی افراد محدودیت های اینستاگرام را آزاردهنده  هست، اما این به خاطر ماست. به عبارت دیگر، اینستاگرام اسپم ها را تشخیص می دهد و حساب های ما را امن نگه می دارد.

حالا بیایید قوانین اینستاگرام و محدودیت های اینستاگرام را مرور کنیم: توجه خواهشا در اخر مقاله نظر خوشگلتون رو برای فراندروید به اشتراک بگذارید با تشکر از همراهی گرمتون. بزن بریم…

تمام قوانین و محدودیت ‌های اینستاگرام در سال 2023

محتوای ممنوعه ماننده (هشتگ های فارسی ممنوعه اینستاگرام  – تبلیغات ممنوعه در اینستاگرام ) در اینستاگرام چیست؟
قوانین سختگیرانه ای در اینستاگرام وجود دارد که همه باید از آنها پیروی کنند. بیایید محتوای ممنوعه در اینستاگرام را که هیچ کس نباید در اینستاگرام استفاده کند، را به اشتراک بگذاریم:

  • خرید و فروش سلاح گرم
  • خرید و فروش مشروبات الکلی
  • خرید و فروش تنباکو
  • یک داروی تجویزی غیرقانونی
  • فروش حیوانات زنده
  • قمار آنلاین
  • محتوای جنسی
  • سخنان تنفرآمیز
  • باج گیری یا آزار کسی
  • خشونت را تشویق کنید
  • تهدید به آسیب جسمی، آسیب مالی، خرابکاری و غیره.
  • تشویق مردم به پذیرش خودآزاری
  • ویدیوهای شدید و خشونت آمیز.

قوانین اینستاگرام 1402

تمامی موارد ذکر شده در اینستاگرام ممنوع است، بنابراین اینستاگرام آنها را حذف خواهد کرد و در صورتی که کاربر همچنان قوانین اینستاگرام را زیر پا بگذارد، حساب کاربری مسدود خواهد شد. فروش مواد مخدر یا درخواست جنسی، مواردی هستند که اینستاگرام در مورد آنها بسیار سختگیر است و بلافاصله پس از شناسایی آنها حساب را مسدود می کند.

تمامی محدودیت ها  اینستاگرام

حالا بیایید در مورد محدودیت های لایک، فالو/آنفالو، کامنت، هشتگ ممنوعه اینستاگرام و غیره صحبت کنیم :

نکته مهم : در نظر داشته باشید که هیچ اظهارنظر رسمی در مورد محدودیت های فالو/آنفالو، لایک، کامنت و غیره اینستاگرام وجود ندارد، اما طبق تجربیات، محدودیت هایی در اینستاگرام پیدا کرده ایم. بسته به اکانت شما و فعالیت های قبلی اکانتی که اینستاگرام شما را دیده است، همه با افراد مختلف متفاوت است.

این به عوامل زیادی بستگی دارد و هیچ کس تعداد خاصی از محدودیت های اینستاگرام را نمی داند، اما دانستن آن غیرممکن نیست. اینها چند عامل مهم هستند که تأثیر قابل توجهی بر اقدامات شما دارند:

  • سن اکانت اینستاگرام شما
  • تعداد فالوورهای شما
  • تعامل حساب شما
  • فعالیت حساب شما

بدیهی است که محدودیت حساب جدید بسیار بیشتر از یک حساب قدیمی است. حساب‌هایی که نرخ تعامل بالاتری دارند مجاز به انجام اقدامات بیشتر از حساب‌های غیرفعال هستند.

فقط به خاطر داشته باشید که اینستاگرام احمقانه نیست. به رفتارهای گذشته شما در اینستاگرام نگاه می کنند و سپس تصمیم می گیرند که آیا طبیعی به نظر می رسید یا نه در صورتی که حساب شما کاری غیر از قونین اینستاگرام انجام دهد حساب شما مسدود می شود پیشنهاد میکنم حتما ادامه مقاله را نیز بخوانید.

مقاله پیشنهادی :  کامنت گذاشتن در کانال تلگرام

قوانین اینستاگرام 1402

آیا اطلاعات مهم و حساسی در اکانت اینستاگرام خود دارید؟ یا ممکن است یک حساب IG ویژه برای راه اندازی کسب و کار خود داشته باشید. اگر چنین است، باید در انتخاب بهترین ویژگی امنیتی و حفظ حریم خصوصی دقت کنید، به شما پیشنهاد می کنم کنجکاو باشید تا در مورد احراز هویت دو عاملی اینستاگرام به عنوان یک گیت امنیتی قابل اعتماد بدانید.

محدودیت فالو/آنفالو در اینستاگرام

فالو و آنفالو به عنوان اقدامات مشابه محسوب می شود. سقف روزانه 200 در روز است. 10 فالو و آنفالو در ساعت حساب شما را ایمن نگه می دارد و حساب شما را از تعلیق نجات می دهد. همچنین محدودیتی برای تعداد افراد وجود ندارد که شما را دنبال کنند.

نکته : همان گونه که میدانید با فالو و آنفالو می توانید فالور رایگان جذب کنید به یاد داشته باشید اگر قصد این کار را دارید کم کم شروع کنید و سپس به تدریج تعداد فالو کردن و آنفالوکردن را هفته به هفته افزایش دهید.

مثلا:

هفته 1: 50 فالو/آنفالو در روز
هفته 2: 100 فالو/آنفالو در روز
هفته 3: 150 فالو/آنفالو در روز

مطمئن شوید که اینستاگرام را حساس نمی کنید چرا که با اپدیت های جدید سال 2023 بسیار باهوش تر از سال های گذشته شده است برای حفاظت از حساب کاربری خود در برابر مسدود سازی از فالو و انفالو کردن بیش از حد جلوگیری کنید بهتر روش جذف فالور واقعی اینستاگرام تولید محتوا و تبلیغات هدف مند می باشد. در صورتی که شما نیز برای کسب کار خود دنبال مشاوره هستید با مدیریت سایت فراندروید در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.

محدودیت لایک اینستاگرام
حداکثر تعداد 1000 در روز است. اما برای همه کاربران اینستاگرام یکسان نیست. برای اینکه اکانت خود را ایمن نگه دارید و قفل نکنید، باید به کمتر از 700 لایک در روز رضایت دهید.

محدودیت کامنت اینستاگرام
حدود 180 تا 200 در روز است. یک نظر را بارها و بارها ارسال نکنید. اینستاگرام کامنت های تکراری را تشخیص می دهد و حساب شما را به خاطر کاری که انجام داده اید مجازات می کند. و ایموجی ها را بدون متن به عنوان کامنت نگذارید، آنها مانند هرزنامه هستند.

محدودیت کاراکتر کپشن/کامنت اینستاگرام
کاربران اینستاگرام می توانند از 2200 کاراکتر در کپشن و کامنت استفاده کنند.

محدودیت پیام های دایرکت اینستاگرام
حدود 50 تا 80 مکالمه جدید در روز منطقی و معمولی می باشد.

توجه : اگر کاربر جدید اینستاگرام هستید، مجموع محدودیت فعالیت شما 500 در روز است. این شامل لایک، نظر، دنبال کردن، لغو فالو می شود. همچنین می توانید روزانه 20 تا 50 پیام دایرکت ارسال کنید.

اکنون با دانستن این محدودیت‌ها، می‌خواهیم بدانیم بهترین راه‌ها برای افزایش فالوور در اینستاگرام چیست؟

محدودیت هشتگ اینستاگرام
انتخاب هشتگ مناسب توجه مردم را به خود جلب می کند و لایک و فالوور بیشتری دریافت خواهید کرد. اما در استفاده از آنها زیاده روی نکنید. در هر پست باید از 30 هشتگ استفاده کنید.

محدودیت IGTV اینستاگرام
همانطور که می دانید، اینستاگرام حدود یک سال پیش IGTV را عرضه کرد که به شما امکان می دهد ویدیو را به اشتراک بگذارید. شما می توانید تا 10 دقیقه ویدئو ایجاد کنید، اما برخی از کاربران می توانند ویدئوهای طولانی مدت تا یک ساعت ارسال کنند.

محدودیت استوری اینستاگرام
محدودیت داستان برای کاربرانی است که استوری های زیادی را به اشتراک می گذارند. می توانید تا 100 استوری  و یا بیشتر اضافه کنید.

محدودیت هایلایت استوری اینستاگرام
خوشبختانه هیچ محدودیتی برای نکات برجسته استوری وجود ندارد.

محدودیت تگ اینستاگرام
اگر علاقه مند به تگ کردن افراد هستید، باید بدانید که حداکثر عدد 20 است.

مقاله پیشنهادی :  خصوصی کردن پیج اینستاگرام

محدودیت منشن اینستاگرام
در هر پست می توانید حداکثر 10 کاربر اینستاگرام را ذکر کنید.

محدودیت کاراکتر نام اکانت اینستاگرام
همچنین محدودیتی برای تعداد کاراکترهایی که یک اکانت اینستاگرام می تواند داشته باشد وجود دارد که 30 کاراکتر است.

محدودیت تعداد کاراکترهای بیو اینستاگرام
شخصیت های موجود در بیو نمی توانند بیش از 150 کاراکتر باشند.

محدودیت پست روزانه اینستاگرام
همه کاربران اینستاگرام می توانند هر روز تا حد امکان پست بگذارند و هیچ محدودیتی برای پست های روزانه اینستاگرام وجود ندارد.

محدودیت اشتراک گذاری عکس و ویدیو
هیچ یک از کاربران اینستاگرام مجاز به کپی کردن مطالب و اشتراک گذاری آن به عنوان محتوای خود نیستند. همچنین تصاویر برهنه در اینستاگرام ممنوع است، اما برهنگی در عکس ها و مجسمه های نقاشی شده مجاز است.

ممکن است نگران باشید که قرار است تمام روز را در اینستاگرام برای لایک کردن و کامنت گذاشتن و خاموش کردن آن سپری کنید تا اکانت منفجر شود! پس این کار نخواهد کرد.

محدودیت های استوری اینستاگرام:
محدودیت های استوری اینستاگرام برای کاربرانی است که استوری های زیادی را به اشتراک می گذارند. می توانید تا 100 داستان اضافه کنید.

محدودیت استوری لایو اینستاگرام:

بر اساس قوانین اینستاگرام، هر کاربر می تواند حداکثر یک ساعت یک استوری زنده داشته باشد.

محدودیت هایلایت استوری اینستاگرام:

خوشبختانه محدودیتی برای تعداد گروه هایلایت داستانی که می خواهید اضافه کنید وجود ندارد، اما در هر بخش نمی توانید بیش از 100 داستان داشته باشید.

محدودیت های ورود به اینستاگرام در چندین دستگاه:
تاکنون هیچ محدودیتی در اینستاگرام برای تعداد دستگاه هایی که می توانید برای ورود به اینستاگرام استفاده کنید گزارش نشده بود.

محدودیت چند عکس اینستاگرام:

بر اساس قوانین اینستاگرام نمی توانید بیش از 10 عکس در چند عکس اینستاگرام اضافه کنید.

محدودیت حذف انبوه پست های اینستاگرام:
متأسفانه هیچ گزینه پیش فرضی در برنامه وجود ندارد که می توانید از آن برای حذف انبوه پست های خود استفاده کنید و فقط می توانید آنها را یکی یکی حذف کنید.

اینستاگرام بر خلاف محدودیت عکس:
هیچ محدودیتی در اینستاگرام در مورد لغو لایک کردن پست ها در این برنامه وجود ندارد.

محدودیت هشتگ اینستاگرام:
انتخاب هشتگ مناسب توجه مردم را به خود جلب می کند و لایک و فالوور بیشتری دریافت خواهید کرد. اما در استفاده از آنها زیاده روی نکنید. در هر پست باید از 30 هشتگ استفاده کنید.

محدودیت های بیو اینستاگرام:

شخصیت های موجود در بیو نمی توانند بیش از 150 کاراکتر باشند.

محدودیت سنی اینستاگرام:

بر اساس قوانین اینستاگرام، برای ثبت نام در حساب کاربری جدید خود باید بیش از 13 سال سن داشته باشید.

اگر از محدودیت های روزانه اینستاگرام رد شویم چه اتفاقی می افتد؟
مانند سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، اگر کاری خلاف قوانین اینستاگرام انجام دهید، از محدودیت‌های اینستاگرام در لایک کردن، کامنت‌گذاری، ارسال پست‌ها و استوری‌ها و غیره، برنامه شما را مسدود می‌کند. اما نگران نباشید، اگر چندین بار بلاک نشوید، این نوع بلاک معمولا موقتی بوده و پس از مدت کوتاهی برطرف می شود.

محدودیت ها در اینستاگرام چقدر طول می کشد؟
اگر می خواهید در مورد زمان دقیق محدودیت های اینستاگرام بیشتر بدانید، باید بگویم که در حالی که اکثراً زمان زیادی نمی برد، ممکن است از چند ساعت یا 1 روز تا دو هفته تغییر می باشد باز بستگی به تخلف شما نیز دارد تا اینستاگرام اقدامات مسدود شده را حذف کند.

مهمترین قوانین اینستاگرام 2022

برای کسانی که در مورد قوانین اینستاگرام جستجو می کنند، باید بگویم که مهمترین آنها محدودیت ها و محتوای ممنوعه اینستاگرام است که در بالا در مورد آن صحبت کردم. و اکنون، می‌خواهم نکات دیگری را در مورد محدودیت‌های اینستاگرام اضافه کنم که به شما در جلوگیری از بلاک شدن کمک می‌کند، مانند:

مقاله پیشنهادی :  چگونه ذخیره خودکار واتساپ را غیر فعال کنیم ؟ 2024

سعی کنید نسخه نهایی اینستاگرام را در گوگل پلی  یا سایت اینستاگرام به نشانی instagram.com دانلود کنید.

  1. جلوگیری از استفاده از هشتگ های ممنوعه
  2. از ایموجی‌های مرموز، هشتگ‌ها و غیره برای جلوگیری از Shadowband شدن اینستاگرام استفاده نکنید.
  3. از هر اقدامی که ممکن است مانند یک ربات به نظر برسد خودداری کنید.
  4. اطلاعات نادرست پخش نکنید.
  5. چگونه محدودیت های اینستاگرام را دور بزنیم؟

با کمی خلاقیت می‌توانید به راحتی محدودیت‌های اینستاگرام را بدون هیچ ریسکی دور بزنید. تصور کنید انجام تمام اقدامات در اینستاگرام به صورت دستی چقدر سخت خواهد بود و مراقب باشید که محدودیت ها و قوانین اینستاگرام را به طور همزمان زیر پا نگذارید. با استفاده از ابزار اتوماسیون اینستاگرام محدودیت های اینستاگرام را دور بزنید

کاربران اینستاگرام قبلاً بدون دریافت اعلان ممنوعیت مسدود شدن حساب را تجربه می کردند، در حالی که برخی از کاربران ادعا می کردند که شرایط اینستاگرام را نقض نکرده اند. خبر خوب این است که دیگر بدون دریافت اعلان با ممنوعیت حساب کاربری مواجه نخواهید شد. در جولای 2019، اینستاگرام تغییراتی در سیاست غیرفعال کردن حساب اینستاگرام ایجاد کرد.

اکنون اینستاگرام فقط اکانت هایی را ممنوع می کند که درصد خاصی از قوانین اینستاگرام را نقض کرده اند و هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد! فرآیند شفاف است. اینستاگرام برای کاربرانی که خط‌مشی اینستاگرام را نقض کرده‌اند یک هشدار پیش از ممنوعیت ارسال می‌کند و به آنها هشدار می‌دهد که در معرض خطر بسته شدن هستند. این اعلان شامل نقض اخیر و نحوه عملکرد کاربران برای جلوگیری از بستن حساب کاربری اینستاگرام است.

خوشبختانه اینستاگرام این پلتفرم را به مکانی امن‌تر و حمایت‌کننده‌تر برای همه کاربرانش تبدیل می‌کند. تغییر جدید در سیاست ممنوعیت اینستاگرام ممکن است باعث شود والدین در هنگام گذراندن وقت در اینستاگرام نسبت به فرزندان خود احساس آرامش کنند.

قوانین اینستاگرام و محدودیت های اعمال اینستاگرام از جمله لایک، کامنت، فالو، لغو فالو و پیام دایرکت را تصویب می کنید. حقیقت این است که هیچ محدودیت خاصی برای کسانی که در اینستاگرام هستند وجود ندارد، تا زمانی که اینستاگرام رفتارهای غیرعادی شما را تشخیص ندهد.

اگر این کار را انجام دهد، اقدامات شما را از لایک کردن، نظر دادن، دنبال کردن، انفالو و پیام مستقیم و در موارد شدید از پست به فید و استوری مسدود می کند.

اگر اینستاگرام اقدامات شما را محدود کرده است، باید منتظر بمانید تا اینستاگرام آن را حذف کند. ممکن است تا دو هفته طول بکشد تا اینستاگرام اقدامات مسدود شده را حذف کند.

نتیجه محدودیت های اینستاگرام (Instagram) :

اگرچه همه باید قوانین اینستاگرام را رعایت کنند، اما برخی از افراد این کار را نمی کنند! و حساب کاربری آنها در حالت ممنوعیت موقت و کاهش تعامل قرار می گیرد. هرگز سیاست حفظ حریم خصوصی اینستاگرام را دست کم نگیرید. به راحتی می تواند حساب اینستاگرام شما را به طور موقت یا حتی دائم مسدود کند!

اگر محدودیت‌های اینستاگرام را رعایت نکنید، حساب شما را به طور موقت مسدود می‌کند که دو هفته طول می‌کشد تا حساب شما به حالت عادی بازگردد. در طول سایه‌بان، اینستاگرام به شما اجازه انجام هیچ عملی مانند لایک، کامنت و … را نمی‌دهد، به همین دلیل باید مراقب محدودیت‌های اینستاگرام باشید و بهترین ربات اینستاگرام را انتخاب کنید.

محدودیت های خود را حفظ کنید، آن را طبیعی نگه دارید، بیش از 1000 لایک در روز، بیش از 180 تا 200 نظر در روز، نه فقط شکلک، هدف گذاری را شروع کنید، هر چه بهتر هدف قرار دهید، مخاطب بهتری ایجاد می کنید.

سؤالات متداول قوانین اینستاگرام 1402 instagram
سختگیرترین قوانین اینستاگرام چیست ؟

از سختگیرترین قوانین اینستاگرام  فروش مواد مخدر یا موارد جنسی، مواردی هستند که اینستاگرام در مورد آنها بسیار حساس می باشد و بدون شک آن حساب کاربری را مسدود میکند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا