برای رفع مشکل با شماره 09388042626 تماس بگیرید.

آموزش رفع مشکل آپلود نشدن ویدیو در استوری اینستاگرام 

برای رفع مشکل با شماره 09388042626 تماس بگیرید.

آموزش رفع مشکل آپلود نشدن ویدیو در استوری اینستاگرام

چگونه آپلود نشدن ویدیو در استوری اینستاگرام را برطرف کنیم؟ بنابراین اگر به تازگی ساخت یک ویدیوی عالی را به پایان رسانده اید اما نمی توانید آن را در استوری اینستاگرام خود آپلود کنید، بسیاری از کاربران در هنگام آپلود ویدیو در استوری اینستاگرام خود با این مشکل مواجه می شوند. مهم نیست چند بار دکمه امتحان مجدد را فشار می دهند، نشان می دهد که همان خطای ویدیویی را نمی توان در اینستاگرام ارسال کرد.

 

ممکن است مشکل مشهود نباشد زیرا خطا به شما می‌گوید چیزی اشتباه است، اما آن را شناسایی نمی‌کند یا راه‌حل‌هایی را پیشنهاد نمی‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا خودتان آن را حل کنید. بیایید دریابیم که چرا ممکن است ببینید چرا نمی توانم در اینستاگرام خطا ارسال کنم، و به این سوال پاسخ دهیم که چرا اینستاگرام به من اجازه ارسال پست نمی دهد.

چرا ویدیوی من را نمی توان در اینستاگرام گذاشت؟

آیا تا به حال با شرایطی مواجه شده اید که نتوانید ویدیو را در اینستاگرام آپلود کنید؟ آیا از خود می‌پرسید چرا نمی‌توانم در اینستاگرام ویدیو بگذارم؟ یا چرا اینستاگرام به من اجازه ارسال پست نمی دهد؟ این یک مشکل رایج در بین کاربران Instgarm است که می تواند به دلایل مختلف باشد. اگر می خواهید بدانید چرا نمی توانم ویدیوها را در اینستاگرام پست کنم، پاراگراف بعدی را بخوانید و بیشترین دلایل ممکن را در نظر بگیرید.

آپلود اینستاگرام انجام نشد

ویدیو را نمی توان در اینستاگرام گذاشت؟ ممکن است برای همه ما اتفاق بیفتد که در شرایطی قرار بگیریم که ویدیوی اینستاگرام قابل ارسال نباشد. اما اگر می خواهید بدانید چرا نمی توانم در استوری اینستاگرام خود پست بگذارم؟ این پاراگراف را بخوانید. وقتی نمی‌توانید فایل‌های ویدیویی را در اینستاگرام آپلود کنید، باید در نظر داشته باشید که:

  • اتصال شبکه شما کم یا ضعیف است.
  • حساب اینستاگرام شما مسدود، ممنوع یا غیرفعال شده است.
  • محتوای ویدیوی شما ناقض شرایط اینستاگرام است.
  • اینستاگرام از فرمت ویدیوی آپلود شده شما پشتیبانی نمی کند.

اگر ویدیوی شما یکی از این مشکلات بالا را دارد، به این معنی است که نمی توانید در اینستاگرام پست کنید. اکنون که از دلایل عدم موفقیت آپلود در اینستاگرام مطلع شدید، بیایید سعی کنیم با توجه به دلایل مشکل را حل کنیم.

 

چگونه پست نکردن اینستاگرام را رفع کنیم؟

آیا تا به حال با خطای عدم ارسال مجدد اینستاگرام مواجه شده اید؟ آیا می دانید چرا نمی توانم در اینستاگرام پست بگذارم؟ توصیه می‌کنم از سرویس‌های اتوماسیون اینستاگرام مانند داشبورد ربات اینستاگرام یا اپلیکیشن‌هایی مانند پل اجتماعی استفاده کنید تا به راحتی در اینستاگرام فعال باشید و هر محتوایی را پست کنید و حساب‌های اینستاگرام خود را رشد دهید. با این حال، من تمام راه حل های دیگر را در اینجا ذکر می کنم.

مقاله پیشنهادی :  چگونه ذخیره خودکار واتساپ را غیر فعال کنیم ؟ 2024

1. اتصال شبکه را خاموش و روشن کنید

اولین کاری که می توانید امتحان کنید این است که تلفن خود را به یک شبکه پایدار و قوی وصل کنید. برای تغییر اتصال شبکه خود:

برای خاموش کردن آنها به تنظیمات> وای فای یا داده تلفن همراه بروید و سپس دوباره روشن کنید.

به این ترتیب می توانید اتصال شبکه خود را تازه کنید. اما اگر سیگنال وای فای یا داده های تلفن شما خیلی ضعیف است، در این مورد باید اتصال دیگری را امتحان کنید.

 

2. از سیستم خارج شوید و دوباره وارد شوید

استراتژی دوم این است که از حساب خود خارج شوید و دوباره وارد شوید. برای خروج از حساب اینستاگرام:

  • باز کردن اکانت اینستاگرام (ورود به سیستم)
  • روی عکس نمایه در پایین سمت راست ضربه بزنید تا به نمایه خود بروید
  • روی نماد سه خط در بالا سمت راست ضربه بزنید
  • روی تنظیمات ضربه بزنید
  • به پایین اسکرول کنید و روی خروج ضربه بزنید
  • خروج را تایید کنید

اکنون، باید صفحه ورود به سیستم را روی صفحه مشاهده کنید. نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید و دوباره ارسال را امتحان کنید.

از اینستاگرام خارج شوید

3. گوشی خود را ریستارت کنید

 

راه دوم این است که دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید تا تمام برنامه های پس زمینه متوقف شود و تنظیمات و داده های گوشی شما بازیابی شود. این امر بسیار آسان خواهد بود. فقط کافی است دکمه پاور موبایل خود را نگه دارید و سپس یک بار دیگر آن را فشار دهید تا دستگاه خود راه اندازی مجدد شود. اکنون می توانید به اینستاگرام بروید و سعی کنید ویدیوی خود را در آن آپلود کنید تا بررسی کنید که آیا کار می کند یا خیر.

 

4. کش های اپلیکیشن اینستاگرام خود را پاک کنید

آیا از خود می پرسید چرا نمی توانم در اینستاگرام پست بگذارم؟ اجرای برنامه اینستاگرام مقداری کش در دستگاه شما ایجاد می کند. و این کش ها می توانند گاهی اوقات عملکرد برنامه را مختل کنند. بنابراین، پاک کردن کش های اینستاگرام نیز روشی برای رفع خرابی آپلود ویدیو در اینستاگرام است . برای پاک کردن کش اینستاگرام:

به Settings> Apps> Instagram> Clear Caches بروید. روی گزینه حذف کش ها و اجرای روان برنامه کلیک کنید.

کش در اندروید را پاک کنید

لطفا توجه داشته باشید که اگر از آیفون استفاده می کنید، باید برنامه را حذف کرده و دوباره آن را نصب کنید. هیچ گزینه Clear Cache برای دستگاه های آیفون وجود ندارد.

مقاله پیشنهادی :  چگونه ربات تجاری واتس اپ را راه اندازی کنیم؟ 2024

5. اینستاگرام اپ را دوباره نصب کنید

ممکن است برخی از اشکالات یا مشکلات در نسخه فعلی اینستاگرام شما وجود داشته باشد. برای حل این مشکل، برنامه را حذف نصب و مجدداً روی گوشی خود نصب کنید.

به Settings > Apps > Instagram > Uninstall بروید تا برنامه را از دستگاه خود حذف کنید. پس از آن به فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور بروید تا آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. اکنون می توانید اینستاگرام را باز کرده و بدون دردسر ویدیوها را در آن آپلود کنید.

6. فرمت ویدیوی خود را تبدیل کنید

چرا اینستاگرام به من اجازه ارسال پست نمی دهد؟ قبل از آپلود ویدیو، باید از قبل فرمت آن را بدانید:

  • فرمت ها: کدک H.264/MP4
  • وضوح: حداکثر عرض 1080 پیکسل، یعنی 1080P
  • نرخ فریم: 29.96 فریم در ثانیه
  • نرخ بیت: نرخ بیت ویدئویی 3500 کیلوبیت بر ثانیه
  • کدک صوتی: کدک صوتی AAC در 44.1 کیلوهرتز MOV
  • مدت زمان: 3 تا 60 ثانیه

هنگامی که ویدیو این شرایط را برآورده نمی کند، باید آن را به فرمت مناسب تبدیل کنید.

برای تبدیل ویدیوها و تبدیل آن به اندازه اینستاگرام، می توانید از عکس ها یا برنامه های ویرایش برای رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که ویدیو را در بخش ویدیو اینستاگرام آپلود کنید. اندازه و ابعاد را تغییر می دهد و می توانید آن را در گالری ذخیره کنید. سپس، آن را دوباره آپلود کنید.

Canva یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه ها برای ویرایش عکس ها و فیلم ها در اینستاگرام است.

7. از Creator Studio استفاده کنید

اگر نمی توانید در اینستاگرام پست بگذارید، اما به لپ تاپ یا دسکتاپ دسترسی دارید، می توانید از طریق رایانه شخصی در اینستاگرام پست بگذارید. با این حال، نمی‌توانید با استفاده از استودیوی سازنده داستان پست کنید. با استفاده از این وب سایت می توانید فید IGTV و اینستاگرام را ارسال کنید.

برای استفاده از Creator Studio:

  1. به وب سایت استودیوی سازندگان بروید
  2. با استفاده از اینستاگرام یا فیسبوک وارد شوید
  3. حساب های خود را با استفاده از منوی موجود اضافه کنید
  4. روی دکمه آبی در بالا سمت چپ کلیک کنید
  5. محتوا را آپلود کنید و شرح آن را بنویسید
  6. روی انتشار در پایین سمت راست کلیک کنید

چرا نمی توانم در استوری اینستاگرام خود پست بگذارم؟

قبلاً در مورد ناموفق بودن آپلود اینستاگرام صحبت کردم، دلایل آن، چرا نمی توان در اینستاگرام پست کرد؟ و نحوه رفع خطای ویدیوی اینستاگرام نمی تواند ارسال شود. اما اگر استوری اینستاگرام شما آپلود نشود چه اتفاقی می افتد؟ باید بدانید که همین مشکل ممکن است در مورد استوری های اینستاگرام نیز اتفاق بیفتد و ممکن است با شرایطی مواجه شوید که ویدیوی اینستاگرام نتواند در استوری شما پست شود. اگر تعجب می‌کنید که چرا نمی‌توانم در استوری‌های اینستاگرام ویدیو بگذارم ، باید بگویم که دلایل آن می‌تواند مانند آنچه قبلا توضیح دادم باشد. به عنوان مثال، ممکن است مسدود شده باشید یا ممنوع شده باشید، به اینترنت متصل نباشید، محتوای شما برخلاف قوانین IG باشد و غیره.  

مقاله پیشنهادی :  محل ذخیره فایل های تلگرام + آپدیت 2024

چرا نمی توانم ویدیو را در استوری اینستاگرام آپلود کنم؟

فرقی نمی‌کند که بخواهید یک عکس یا یک ویدیو را در اینستاگرام استوری کنید، ممکن است با خطای عدم ارسال مجدد اینستاگرام مواجه شوید. اما اگر تعجب می کنید که چرا استوری اینستاگرام من آپلود نمی شود؟ باید بگویم که پاسخ های مختلفی برای این سوال وجود دارد که “چرا نمی توانم در استوری اینستاگرام خود پست بگذارم”. اگر می‌خواهید پاسخ این موضوع را پیدا کنید که چرا نمی‌توانم در استوری اینستاگرام ویدیو بگذارم، پاراگراف بالا را بخوانید و در میان آن دلایل جستجو کنید. 

چگونه آپلود نشدن ویدیو در استوری اینستاگرام را برطرف کنیم؟

چرا نمی توانم در استوری اینستاگرام ویدیو بگذارم؟ قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، اکنون بیایید ببینیم چگونه می توانید این مشکل را حل کنید. برای حل مشکل آپلود نشدن استوری اینستاگرام خود، نکات زیر را دنبال کنید و ببینید آیا هر یک از آنها در مورد شما کار می کند یا خیر:

  • اندازه ویدیوی خود را کاهش دهید و ببینید آیا خطای آپلود استوری اینستاگرام را حل می کند یا خیر.
  • همچنین می توانید ویدیو را در گوشی خود ویرایش کنید تا خطای آپلود نکردن استوری اینستاگرام را برطرف کنید
  • شاید باورش سخت باشد اما برای حل مشکل آپلود نشدن ویدیو در استوری اینستاگرام، می توانید ویدیوی خود را از اسنپ چت ذخیره کنید.
  • در نهایت، اگر هیچ یک از این روش‌ها کار نکرد، می‌توانید ویدیو را دوباره بر روی گوشی خود صادر کنید و ببینید که آیا مشکل آپلود اینستاگرام شما را حل می‌کند یا خیر.

نتیجه رفع مشکل استوری گذاشتن اینستاگرام

آیا تا به حال دیده اید که خطای اینستاگرام پست نشده است و دوباره امتحان کنید؟ استوری اینستاگرام شما آپلود نمی شود؟ چرا نمی توانم در اینستاگرام ویدیو بگذارم؟ اگر نمی‌توانید ویدیو را در استوری یا فید اینستاگرام آپلود کنید، روش‌های بالا را امتحان کنید و ببینید آیا کار می‌کند و مشکل شما را حل می‌کند وقتی نمی‌توانید در اینستاگرام پست کنید. اگر برای رفع مشکل پست در فید اینستاگرام، می توانید از انتشار از رایانه شخصی با استفاده از ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی یا استودیوی سازنده استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا